Τεχνικές ερωτήσεις για ηλεκτρονικά εξαρτήματα θα εξυπηρετούνται μέσω τηλεφώνου Δευτέρα εως Παρασκευή καθώς δεν υπάρχει τεχνικός για δια ζώσης εξυπηρέτηση στο φυσικό κατάστημα. Επίσης τα Σάββατα προσωρινά δεν υπάρχει καθόλου τεχνικός ηλεκτρονικών

Σχετικά με την κάλυψη διαθέσιμης θέσης ηλεκτρονικού μπορείτε να στέλνετε βιογραφικά στο iraklis@cableworks.gr

Τρόποι Παραγγελίας

1. Καταχώρηση παραγγελίας ηλεκτρονικά μέσα από το e-shop

Αν επιθυμείτε μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά μέσα από τις σελίδες του e-shop. Για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας δεν είναι απαραίτητο να έχετε πρώτα εγγραφεί. Μπορείτε απλά να καταχωρήσετε τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία για την διεκπεραίωση της παραγγελίας. Αν πάλι επιθυμείτε να μην καταχωρείτε κάθε φορά τα στοιχεία σας ή να έχετε πρόσβαση σε παλιότερες παραγγελίες σας, πρέπει να κάνετε εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσα από την σχετική επιλογή στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας μας με την ένδειξη “Δημιουργία Λογαριασμού”.

Όταν κάνετε εγγραφή στο e-shop του e-wireless πρέπει να καταχωρήσετε υποχρεωτικά τα εξής στοιχεία εγγραφής: Όνομα, Επίθετο, e-mail, Τηλέφωνο, Διεύθυνση, Πόλη, Τ.Κ., Χώρα, Περιφέρεια/Περιοχή και Κωδικό Ασφαλείας. Σε περίπτωση που η αγορά δεν γίνεται από ιδιώτη αλλά από εταιρία και θέλετε να παραλάβετε τα προϊόντα με Τιμολόγιο Πώλησης, ζητούνται επιπλέον τα Επωνυμία Εταιρίας, ΑΦΜ, Δ.Ο.Υ. και Επάγγελμα. Χωρίς αυτά τα στοιχεία δεν είναι δυνατή η επεξεργασία της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα και καταχωρούνται για να χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση της παραγγελίας σας. Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα συλλέγει τα προσωπικά δεδομένα μόνο των Πελατών που έχουν καταχωρήσει έστω και μία παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή που έχουν εγγραφεί μέσω της διαδικασίας δημιουργίας λογαριασμού όπως αναφέρεται παραπάνω.

H συλλογή των παραπάνω προσωπικών δεδομένων είναι επίσης απαραίτητη, ώστε οι Πελάτες να απολαμβάνουν ειδικά προνόμια και για να μπορούν να ολοκληρωθούν οι συναλλαγές μέσα από το e-shop. Ως τέτοια θα μπορούσαν λογιστούν η αποστολή των προϊόντων στον χώρο του Πελάτη, η δυνατότητα να μπορεί ο Πελάτης να βλέπει το ιστορικό των παραγγελιών του, να έχει λίστα διαφορετικών διευθύνσεων κ.α. Το e-wireless δεν έχει σκοπό να διανείμει τα στοιχεία κανενός Πελάτη για σκοπούς μάρκετινγκ χωρίς την πρότερη συγκατάθεση του ίδιου του Πελάτη. Τα προσωπικά δεδομένα των Χρηστών είναι δυνατό να αξιοποιηθούν για τη δημιουργία προσωπικού περιεχομένου, υπηρεσιών και διαφήμισης σχετικών με τις υπηρεσίες του e-shop μας.

Σας συνιστούμε πριν την καταχώρηση παραγγελίας ή εγγραφή στο e-shop, να διαβάσετε τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

 

Έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων

Στην σελίδα κάθε προϊόντος υπάρχει σχετική ένδειξη που αφορά την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Τα προϊόντα μπορεί να είναι διαθέσιμα, με ένδειξη “Άμεσα Διαθέσιμο” και δίπλα τον αριθμό προϊόντων που υπάρχουν διαθέσιμα στην αποθήκη. Αν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, υπάρχει ένδειξη σχετική με την τρέχουσα κατάσταση αναμονής με ενδείξεις όπως "αναμένονται εντός 10 ημερών", "εκτός στοκ", "κατόπιν παραγγελίας", κ.λ.π. Μπορείτε να ενημερωθείτε τηλεφωνικά σχετικά με την δυνατότητα παράδοσης ή μπορείτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί στην σελίδα του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το e-wireless επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον πελάτη για τον πιθανό χρόνο παράδοσης (υπάρχει σειρά προτεραιότητας για παραγγελίες προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα).

 

 

Υποβολή παραγγελίας

Όταν τελειώσετε με την διαδικασία επιλογής προϊόντων και έχετε προσθέσει στο καλάθι αγοράς όσα προϊόντα επιθυμείτε να παραγγείλετε, μπορείτε να εμφανίσετε το καλάθι αγοράς με τα επιλεγμένα προϊόντα. Εκεί μπορείτε να αλλάξετε τις ποσότητες των προϊόντων (μην ξεχάσετε να πατήσετε τον κουμπί ενημέρωσης, δίπλα στην ποσότητα) ή ακόμη και να διαγράψετε κάποιο προϊόν από την παραγγελία. Εκεί μπορείτε επίσης να κάνετε εκτίμηση του συνολικού κόστους της παραγγελίας, μαζί με τα έξοδα αποστολής ή να ελέγξετε την χρήση ενός κουπονιού έκπτωσης ή δωροεπιταγής (voucher).

Σας συνιστούμε να ελέγξετε προσεκτικά τις ιδιότητες τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που έχετε επιλέξει στο καλάθι αγοράς έτσι ώστε να είστε σίγουροι ότι τα προϊόντα που παραγγέλνετε είναι αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας. Αν δεν είστε σίγουροι για κάποιο προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, με εκπρόσωπο από το τμήμα πωλήσεων του καταστήματος για να διευκρινίσετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν για οποιονδήποτε λόγο έχετε αμφιβολίες για κάποιο προϊόν, σας προτείνουμε να μην προχωρήσετε στην αγορά του. Η εταιρία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη αναφορικά με μη επαρκή έλεγχο των προϊόντων και ελλιπή πληροφόρηση από μέρους του Πελάτη, σχετικά με τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων.

Όταν τελειώσετε με τον έλεγχο και τις αλλαγές της παραγγελίας, πατήστε το κουμπί “Αγορά” ώστε να περάσετε στο τελικό στάδιο της παραγγελίας.

Εδώ θα καταχωρήσετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης για το Φυσικό ή Νομικό πρόσωπο που προβαίνει στην αγορά, θα επιλέξετε τον τρόπο αποστολής και τον τρόπο πληρωμής, καθώς και να καταχωρήσετε (αν έχετε) κωδικό κουπονιού έκπτωσης ή δωροεπιταγής (voucher).

Στο Καλάθι Αγορών θα δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και κάτω από αυτά το κόστος των προϊόντων, τα έξοδα της παραγγελίας, το ΦΠΑ και τέλος, το συνολικό ποσό που πρέπει να πληρώσετε. Προσοχή! Οι τιμές που αναφέρονται στην σελίδα του προϊόντος ΔΕΝ συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής

Θα βρείτε επίσης πληροφορίες που αφορούν την πληρωμή, ιδιαίτερα αν έχετε επιλέξει σαν τρόπο πληρωμής την Τραπεζική Κατάθεση.

Αν έχετε κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν την παραγγελία σας μπορείτε να τις καταχωρήσετε στο αντίστοιχο πεδίο.

Αφού καταχωρήσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία προχωρήστε στην “Καταχώρηση Παραγγελίας”, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί.

Μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση της παραγγελίας, αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο e-mail που έχετε ορίσει, από το ηλεκτρονικό κατάστημα e-wireless το οποίο περιλαμβάνει την επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας και παραθέτει το περιεχόμενό της. Αυτό το αυτοματοποιημένο μήνυμα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, αποτελεί απλά και μόνο την επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει καταχωρηθεί με το περιεχόμενο που αναφέρει και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Δε μπορεί να γίνει δεκτή καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία γι’ αυτή αν πρώτα δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από όλες τις πλευρές.

Κάθε παραγγελία εκτελείται με σειρά προτεραιότητας και με δεδομένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων.

 

 

Υπολογισμός κόστους μεταφοράς

Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της αγοράς, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει, πριν από οποιαδήποτε οικονομική υποχρέωση, και εξαρτάται από το συνολικό βάρος και τον όγκο του πακέτου.

Προσοχή! Υπάρχουν ορισμένες περιοχές στην Ελλάδα που θεωρούνται απομακρυσμένες (περιοχές που δεν διαθέτουν κοντινό σταθμό εξυπηρέτησης της μεταφορικής εταιρίας ή χωριά στα οποία υπάρχει δυσκολία πρόσβασης). Εκεί η αποστολή μπορεί να μην είναι δυνατή ή να φέρει τον χαρακτηρισμό “απομακρυσμένη / δυσπρόσιτη”. Η πανελλαδική αποστολή προϊόντων που αναφέρεται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν αφορά περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί ως “απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες”. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αποστολή των προϊόντων φτάνει ως το πλησιέστερο κατάστημα εξυπηρέτησης της μεταφορικής εταιρίας και η παραλαβή των πακέτων γίνεται εκεί από τον ίδιο τον Πελάτη.

 


 

2. Τηλεφωνική παραγγελία

Μπορείτε να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας επικοινωνώντας με εκπρόσωπο του τμήματος πωλήσεων του καταστήματος. Για την ασφάλεια των συναλλαγών σας και για να ενημερωθείτε σχετικά με τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει πριν κάνετε την τηλεφωνική παραγγελία να έχετε πρώτα επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας και να έχετε αποδεχθεί τους κανόνες λειτουργίας.

Οι τιμές που αναφέρονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι οι ίδιες που ισχύουν και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Κατά τη διάρκεια καταχώρησης τηλεφωνικής παραγγελίας θα πρέπει να φροντίζετε ώστε να ενημερώνεστε επαρκώς από τον εκπρόσωπο του τμήματος πωλήσεων του καταστήματος για τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παραγγέλνετε, για τις εγγυήσεις και την διάρκειά τους, για τον τρόπο αποστολής, την πολιτική επιστροφών, για το συνολικό κόστος της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του κόστους των εξόδων και, αν είστε ιδιώτης, για το δικαίωμα υπαναχώρησης. Μην ξεχάσετε να ζητήσετε τον αριθμό της παραγγελίας για να τον χρησιμοποιήσετε σε πρώτη ζήτηση.


 

!!! Ακύρωση παραγγελίας

Αν θέλετε να ακυρώσετε μια παραγγελία μετά την καταχώρηση, μπορείτε να το κάνετε μόνο αν αυτή δεν έχει τιμολογηθεί και δεν έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρία. Η ακύρωση μπορεί να γίνει με αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail: info@e-wireless.gr) ή τηλεφωνικά σε κάποιον εκπρόσωπο της εταιρίας μας. Για να γίνει δεκτή η ακύρωση της παραγγελίας σας είναι απαραίτητο να δηλώσετε τον αριθμό της είτε αυτή έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά είτε έχει γίνει τηλεφωνικά. Καμία παραγγελία δε μπορεί να θεωρηθεί ακυρωμένη αν δεν έχουμε λάβει σχετική επιβεβαίωση με έναν από τους τρόπους και με τους όρους που αναφέρονται παραπάνω.

Αν ο Πελάτης πριν κάνει την δήλωση ακύρωσης της παραγγελίας έχει ήδη καταβάλλει την αξία της με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και η εταιρία μας έχει ήδη εισπράξει το ποσό, τότε η εταιρία μας οφείλει μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει το ποσό στον Πελάτη με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε το τίμημα (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Σε περίπτωση διατραπεζικής συναλλαγής τυχόν έξοδα επιβαρύνουν τον Πελάτη. Σε άλλη περίπτωση, όπου ο Πελάτης έχει δώσει εντολή πληρωμής αλλά τα χρήματα δεν έχουν ακόμη εισπραχθεί από την εταιρία μας (πχ. σε περίπτωση χρέωσης πιστωτικής κάρτας όπου όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρία μας), τότε η εταιρία μας οφείλει μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών να επισπεύσει τις απαραίτητες ενέργειες και δηλώσεις προς κάθε αρμόδιο φορέα (πχ Τράπεζα) ώστε να γνωστοποιήσει την ακύρωση της παραγγελίας του Πελάτη και την ακύρωση της υποχρέωσης απόδοσης του αντίστοιχου χρεωθέντος σε βάρος του ποσού. Σε αυτήν την περίπτωση η εταιρία μας θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση της χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον Πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (πχ Τράπεζα). Η εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού της σχετικής χρέωσης.